Pokeri

Kokemuksia nettikasinoiden asiakaspalvelusta

Nettikasinot tarjoavat asiakaspalvelua pelaajilleen. Usein pelaajien ei tarvitse olla lainkaan yhteydessä asiakaspalveluun kasinoilla, mutta joissakin tilanteissa myös nettikasinoilla on helpointa ottaa yhteys asiakaspalvelijoihin. Nettikasinoilla tarjotaan asiakaspalvelua nykyisin monilla eri keinoin. Tyypillisiä ja parhaita tapoja ottaa yhteys asiakastukeen ovat chat, puhelin sekä sähköposti. Monella paljon kasinoilla viihtyvillä on kokemuksia kasinoiden tarjoamasta tuesta. Käydään tällä sivulla läpi, millaista palvelua voit siis odottaa saavasi ottamalla yhteyttä kasinon asiakastukeen.

Palvelua ja osaamista monessa kerroksessa

Monella suomalaisellakin pelaajalla on kokemusta kasinon asiakaspalveluista. Moni on ottanut yhteyttä tukeen vähintään kasinon tarjoaman chatin kautta. Chat onkin erinomainen tapa ottaa yhteyttä, ennen kaikkea sen nopeuden ja maksuttomuuden vuoksi. Jos asiakastukeen ottaa yhtyettä puhelimitse, joutuu ottamaan huomioon puhelinmaksut. Toisin sanoen linja voi maksullinen tai voit joutua soittamaan ulkomaan numeroon. Chat sen sijaan on aina maksuton.

Chatissä vastauksen saa usein myös aivan yhtä nopeasti kuin puhelimitse. Tyypillisesti nettikasinoiden chatissä vastauksen helppoon ja yksinkertaiseen kysymykseen saa alle muutamassa minuutissa. Moni nettikasinon chatissä yhteyttä ottanut on huomannut, että kasinolla on osaamista monessa kerroksessa. Tämä siis tarkoittaa, että ensimmäisenä chatissä vastaa niin sanotut asiakaspalvelijat, jotka eivät osaa vastata mihinkään vaikeaan kysymykseen. He on siis palkattu ensimmäiseen linjaan vastaamaan helppoihin ja usein kysyttyihin kysymyksiin nopeasti.

Jos pelaajalla on vaikeampia kysymyksiä, tämä ensimmäinen linja kysyy vastauksen sitten omilta esimiehiltään tai muilta eksperteiltä. Sinänsähän tämä ei ole mikään ongelma pelaajalle, koska vastaus esimieheltä tulee asiakaspalvelijan kautta kyllä hyvin nopeasti. Chat on useimmiten paras ja nopein keino saada yhteys asiakaspalveluun.

Milloin on hyvä kääntyä asiakastuen puoleen?

Monen pelaajan ei tarvitse kääntyä asiakaspalvelun puoleen nettikasinoilla lainkaan. On kuitenkin tilanteita, jolloin yhteyden ottaminen on fiksu vaihtoehto. Jos sinulla on esimerkiksi ongelmia tai kysymyksiä kasinon tarjoamien bonusten kanssa, on turha jäädä mietiskelemään asiaa yksinään, vaan kannattaa ottaa chatissä nopeasti yhteyttä. Jos olet esimerkiksi epävarma, miten kasinon tarjoamat talletusbonukset tai ilmaiskierrokset toimivat, nopein ja paras vaihtoehto on kysyä asiaa asiakaspalvelusta.

Chatistä vastauksen saa kaikenlaisiin kysymyksiin bonuksista ja muista kasinon tarjoamista eduista kuten kanta-asiakkaille tarkoitetuista etuuksista. Kasinot tarjoavat nykyisin hyvin monenlaisia etuuksia, kuten:

  • talletusbonusta
  • ilmaiskierroksia
  • bonusta ilman talletusta
  • ilmaiskierroksia ilman talletusta
  • riskittömiä vetoja
  • ilmaisvetoja
  • korotettuja kertoimia

Jos esimerkiksi haluaisit lunastaa ilmaiskierrokset ilman talletusta, mutta et tiedä miten se tapahtuu, niin on fiksumpaa ottaa chatissä yhteys asiakaspalvelun asian varmistamiseksi, kuin jäädä itsenään asiaa miettimään. Ilmaiskierrokset ilman talletusta ovat nykyisin melko harvinainen tarjousmuoto, paljon useammin ilmaiskierroksia saa nykyisin tekemällä kasinolle vähintään bonuksen ehdoissa mainitun minimitalletussumman.

Bonusten ja muiden etuuksien selvittämisen lisäksi asiakaspalvelun puoleen on hyvä kääntyä kaikissa talletuksiin ja kotiutuksiin liittyvissä kysymyksissä. Jos esimerkiksi mietit, millaisia kuluja kuhunkin talletus- tai kotiutusmenetelmään kuuluu, usein vastauksen nopeitten saa asiakaspalvelun kautta. Parhaat nettikasinot ilmoittavat tällaisista kuluista kyllä sivuillaan esimerkiksi ”Usein kysytyt kysymykset”-sivulla, mutta monelta kasinolta tiedon saa nopeitten chatistä. Asiakaspalvelu voi auttaa sinua myös talletuksien ja kotiutuksien kestoihin liittyvissä kysymyksissä. Osa menetelmistä on välittömiä, kun taas joitakin menetelmiä käytettäessä kotiutuksissa voi kestää jopa 7 vuorokautta.

Kaikki parhaat nettikasinot tarjoavat pelaajilleen useamman eri tavan ottaa yhteyttä tukeen. Näin pelaaja saa itse päättää, mikä tapa hänelle parhaiten sopii. Sähköposti sopii parhaiten yhteydenottoihin, joissa joudut kertomaan tarkemmin asiaasi ja mahdollisesti lisäämään liitteitä, jotta nettikasino voi käydä asiasi yksityiskohtaisesti läpi.

Most read

Load more